ЛЕТОПИС ОШ“17. ОКТОБАР „ ЗА ШК. 2018/2019.ГОДИНУ
-
МАТЕРИЈАЛНО-ТЕХНИЧКИ И КАДРОВСКИ УСЛОВИ
У школи ради 18 наставника разредне наставе и 39 наставника предметне, стручни сарадници педагог, психолог , билиотекар, педагошки асистент, директор, помоћник директора , секретар, административни радник и 8 радника у помоћно-техничкој служби. Укупно 73 запослених .
-
УСПЕХ УЧЕНИКА НА КРАЈУ ШК.ГОДИНЕ
-
Разред
Свега ученика
Позитиван успех
Негативан
успех
Средња оцена
Одличан
Вр.добар
Добар
ПРВИ
90
ДРУГИ
79
62
14
3
4,58
ТРЕЋИ
108
83
20
4
4,14
ЧЕТВРТИ
96
78
14
4
4,56
ПЕТИ
91
47
33
11
4,27
ШЕСТИ
118
76
36
6
4,49
СЕДМИ
83
39
27
18
4,10
ОСМИ
131
60
56
15
4,30
СВЕГА:
796
445
200
61
4,34
3. РЕАЛИЗАЦИЈА СВИХ ВИДОВА ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОГ
Редовна настава реализована је по плану у свим разредима.
-
Разред
Допунска настава
Додатна настава
Слободне наставне активности, секције
Први
174
189
Други
163
184
Трећи
132
143
Четврти
170
97
186
Пети
63
66
Шести
52
78
267
Седми
30
147
Осми
40
112
Свега
824
500
969
ТАКМИЧЕЊА
ПРЕДМЕТ |
ОПШТИНСКО |
ОКРУЖНО |
РЕПУБЛ. |
СРПСКИ ЈЕЗ |
15 |
14 |
2 |
ФИЗИКА |
13 |
9 |
1 |
БИОЛОГИЈА |
5 |
5 |
2 |
СТРАНИ ЈЕЗИК |
4 |
1 |
|
ХЕМИЈА |
4 |
1 |
|
ГЕОГРАФИЈА |
9 |
5 |
|
МАТЕМАТИКА |
32 |
16 |
|
ИСТОРИЈА |
5 |
5 |
|
ТЕХНИЧКО |
8 |
8 |
5 |
СВЕГА: |
95 |
64 |
10 |
СПОРТ |
ОПШТИНСКО |
ОКРУЖНО |
МЕЂУОКР. |
РЕПУБЛ. |
МАЛИ ФУДБАЛ екипно |
1.МЕСТО |
3. МЕСТО |
|
|
КОШАРКА екипно |
1.МЕСТО |
1.МЕСТО |
3.МЕСТО |
|
ПЛИВАЊЕ |
11 ученика пласман на окружно |
4 уч.1.место 1 уч. 2.место 2 уч.3. место |
|
Учешће 4 ученика |
ГИМНАСТИКА |
1.уч. |
1 уч.2.место |
1 уч.учешће |
|
ЏУДО |
|
|
2.уч.1.место 2уч.2.место 3уч.3место 3 уч.учешће
|
1уч.5.место 1уч.7.место |
СТРЕЉАШТВО |
Екипно 1.место 1.уч.1место појединачно |
Екипно 1.место 1 уч.1.место појединачно |
|
8.место екипно |
4. ОРГАНИ УСТАНОВЕ
5. СТРУЧНИ АКТИВИ И ТИМОВИ
|
САДРЖАЈ |
СТРУЧНИ АКТИВ ЗА РАЗВОЈ ШКОЛСКОГ ПРОГРАМА
(6) |
Упознавање наставничког већа са Школским програмом за период 2018-2022. годину; Анализа усклађености Годишњег плана рада школе са општим делом школског програма; Израда Анекса/прилога Школском програму у складу са Препорукама за планирање обзовно-васпитног рада; Конкретизација садржаја Школског пограма у циљу конкретизације у оперативним/акционим плановима стручних органа и тимова; Динамика и израда Анекса Школског програма за други, шести и седми разред; Извештај о активностима везаним за израду анекса; Разматрање предлога Анекса Школског програма за други, шести и седми разред; Израда Извештаја о раду актива.
|
СТРУЧНИ АКТИВ ЗА ШКОЛСКО РАЗВОЈНО ПЛАНИРАЊЕ (5) |
У школској 2018/2019. години планирана су четири састанка на којима су реализовани садржаји планирани Годишњим планом рада школе- израда Акционог плана за текућу школску годину, усклађеност ШРП са Годишњим планом рада школе и праћење реализације планираних активности. Због потребе конкретнијег упознавања чланова стручног актива са новим Правилником о стандардима квалитета рада установе и конкретизацији задатака по областима које су планиране Школским развојним планом, одржан је и пети састанак.
|
ТИМ ЗА САМОВРЕДНОВАЊЕ
(8 ) |
Анкетирање наставника и учитеља (28) о заступљености садржаја ПО на основу прописаних стандарда квалитета рада установе и обрада анкете. Упознавање колектива са подручјем самовредновања и месечним планом активности. Упознавање Савета родитеља. Припремање чек листа и редефиниција задужења. Писање полугодишњег извештаја. Израда анкете, анкетирање свих актера у процесу самовредновања и писање анализа и интерпретација резултата. Израђени су упитници за обе области самовредновања. Извршено је анкетирање ученика, наставног и ненаставног кадра и родитеља. Након прикупљених података извршена је анализа и интерпретација истих. Израда коначног извештаја о самовредновању, сумирање резултата и одабир области за наредну школску годину
|
ТИМ ЗА ОБЕЗБЕЂИВАЊЕ КВАЛИТЕТА И РАЗВОЈ УСТАНОВЕ
(3 ) |
Као најважнији задаци Тима издвојени су: упознавање наставника са Правилником о стандардима квалитета; израда најпогоднијег модела извештаја за праћење реализације свих школских докумената (ШРП, ШП, ГПР) тј чек листе; договорено је интезивирање обиласка наставе и ваннаставних активности, као и праћење педагошке документације наставника, уз прављење повремених извештаја за Наставничко веће. Такође, као важни задаци тима означени су и праћење напредовања ученика редовним анализама успеха у настави, на такмичењима и иницијалним тестирањима; затим праћење остваривања циљева и стандарда постигнућа на пробним и завршним испитима; као и сталан рад на обучавању ученика за ненасилну комуникацију. Педагог школе је израдила чек листу за праћење и вредновање рада наставника, на основу Правилника о стандардима квалитета рада установе,
|
ТИМ ЗА МЕЂУПРЕДМЕТНЕ КОМПЕТЕНЦИЈЕ
(4) |
-Формирање тима и упознавање чланова тима са међупредметним компетенцијама -Доношење програма рада -Подела задужења члановима тима -Анализа извештаја чланова тима о активностима које развијају међупредметне компетенције -Презентација на Наставничком већу о међупредметним компетенцијама и о компетенцији предузимљивост и оријентација ка предузетништву -израда извештаја о раду тима |
ТИМ ЗА ЗАШТИТУ УЧЕНИКА ОД НАСИЉА (6) |
Разматрана су постојећа школска правила и извршено је њихово усклађивање са новим правилницима и законским изменама(Правилник о поступању установе у случају сумње или утврђеног дискриминаторног понашања; Правилник о обављању друштвено корисног рада; Права и обавезе ученика и родитеља) Вршена је редовна анализа евиденционих листа. Евидентирана су два случаја насиља у млађим и деветнаест у старијим разредима. Договорено је да разредне старешине појачају васпитни рад са ученицима; Евидентирано је укупно 25 случаја насиља у првом полугодишту. Чланови тима присуствовали су стручном предавању на тему: „Превентивне и интервентне активности тима за заштиту деце од насиља, злостављања и занемаривања“, које је одржано у ОШ „Рада Миљковић“ Извршена је анализа примене програма рада тима. У другом полугодишту евидентирано је 15 случаја насиља. Током школске године успешно је реализован пројекат „ Основи безбедности деце“ у првом, четвртом и шестом разреду.
|
ТИМ ЗА ПРОФЕСИОНАЛНУ ОРИЈЕНТАЦИЈУ (6) |
Акетирање наставника о начину реализације професионалне оријентације. Реализовано је 8 радионица из ПО на часовима ЧОСа у VIII разреду Посета 7.ом Регионалном сајму образовања ,,НОУ фест 2019,, Реални сусрети -посета Пошти ученика 8- ог разреда Тестирање (ученика професионална оријентација) У млађим разредима родитељи су представили занимљива занимања ученицима Чланови секције ,,млади физичари,,посетили су и учествовали на манифестацији ,,Фестивал физике,, у просторијама основне школе ,,МиланМијалковић |
ТИМ ЗА ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕ
Стручни тим за инклузивно образовање одржао је пет редовних састанка током првог и другог полугодишта. Идентификовани су ученици који имају сметње у развоју. Идентификацију су извршили учитељи, одељенске старешине, наставници, педагошки асистент у сарадњи са стручном службом. Њихове потребе су дефинисане и приступило се адаптацији програма рада. На састанцима тим је евидентирао напредак ученика, модификовао и предлагао даље активности. Сви ученици су напредовали у складу са својим могућностима. Рад са родитељима ученика који су похађали наставу по ИОП-у је био континуиран. Саветодавни рад са родитељима је обављан у редовним терминима уз учешће школског психолога, педагошког асистента, одељењских старешина и предметних наставника.
Индивидуални рад са ученицима одвијао се кроз : планирана ретестирања, разговоре са психологом и постављање задатака у складу са предвиђеним планом рада у циљу корекције активности како би ученици напредовали у складу са својим могућностима.
|
ИОП2 |
ИОП1 |
ИНДИВИДУАЛИЗОВАНИ РАД И ПРАЋЕЊЕ |
УКУПНО |
||||
Број ученика |
4 |
15 |
15 |
34 |
||||
КОНСУЛТАЦИЈЕ |
||||||||
СА РОДИТЕЉИМА |
24 |
38 |
54 |
116 |
||||
СА НАСТАВНИЦИМА |
34 |
42 |
60 |
136 |
||||
БРОЈ ОДРЖАНИХ САСТАНКА ТИМА |
||||||||
ДАТУМ |
29.11.2018. ; 6.2.2019. ; 7.3.2019. ; 27.6.2019. ; 20.8.2019. |
5 |
||||||
ПЕДАГОШКИ КОЛЕГИЈУМ |
4 |
4 |
УЧЕНИЧКИ ПАРЛАМЕНТ
Одржано је укупно 7 састанака
Конституисан је Ђачки парламент и донет је програм рада за текућу школску годину;
Одржана је презентација Ђачког парламента Техничке школе из Ћуприје у оквиру пројекта „Ми варимо спортске ствари“, а чији је циљ превенција наркоманије. Презентацији су присуствовали представници Ђачког парламента свих основних школа у Јагодини;
Подељена су задужења за организацију хуманитарног концерта. На састанку су такође дати и предлози за друштвено користан рад;
Ученици млађих разреда присуствовали су хуманитарном концерту у организацији Ђачког парламента, а поводом прикупљања новчане помоћи за Јелену Милојевић. Од продаје улазница, као и сакупљањем добровољног прилога у одељењима старијих разреда, прикупљено је укупно 88.980,00 динара. Одржан је састанак поводом организације хуманитарног концерта у марту;
Одржан хуманитарни концерт за ученике старијих разреда у организацији Ђачког парламента. И овом приликом прикупљена су значајна новчана средства.
Током школске године чланови парламента су активно учествовали у свим школским манифестацијама и бавили се свакодневним питањима и проблемима у школи.
Уз поштовање програма рада, било је и других активности ученичког парламента које су инициране актуелним дешавањима у школи и локалној заједници
6. СТРУЧНИ САРАДНИЦИ
А) ПЕДАГОГ
ПОДРУЧЈЕ РАДА |
РЕАЛИЗОВАНЕ АКТИВНОСТИ |
I ПЛАНИРАЊЕ И ПРОГРАМИРАЊЕ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ РАДА |
– Све активности из Годишњег програма рада педагога школе везане за ово подручје рада реализоване су према планираној динамици и задужењима у оквиру 40-часовне недеље. |
II ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ РАДА |
Праћење реализације образовно-васпитног рада Учествовање у раду комисије за проверу савладаности програма увођења у посао наставника и Праћење анализе успеха и дисциплине ученика на класификационим периодима. |
III РАД СА НАСТАВНИЦИМА |
Помоћ наставницима при имплементацији општих и посебних стандарда и исхода у току оперативног планирања и преглед глобалних и оперативних планова рада наставника Посете часовима редовне наставе, анализа истих и предлози у циљу унапређивања наставе и педагошке евиденције наставника (посећено 15 часова редовне наставе). Рад са наставницима –приправницима Праћење примене савремених метода рада, активних облика учења и информационе технологије у настави. |
IV РАД СА УЧЕНИЦИМА |
Идентификовање и индивидуални рад на отклањању педагошких узрока проблема у учењу и понашању.
Реализација раадионице у одељењима петог разреда
|
V РАД СА РОДИТЕЉИМА |
Припрема писаног материјала/анкета за родитељске састанке у вези са организацијом и остваривањем образовно-васпитног рада, критеријумима оцењивања и упознавања родитеља са важећим законима и правилницима. Сарадња са саветом родитеља школе по одређеним темама/садржајима. Индивидуална сарадња са родитељима новодошлих ученика, ученика са тешкоћама у учењу и проблемима у понашању. |
VI РАД СА ДИРЕКТОРОМ, СТРУЧНИМ САРАДНИЦИМА, ПЕДАГОШКИМ АСИСТЕНТОМ УЧЕНИКА |
Сарадња са директором и психологом у оквиру рада стручних тимова и комисија и редовна размена информација |
VII РАД У СТРУЧНИМ ОРГАНИМА И ТИМОВИМА |
Учешће у раду наставничког већа, одељенских већа педагошког колегијума, стручним већима наставника. Учешће у раду тимова, разредних већа и комисија: Стручни актив за развојно планирање; Тим за професионалну оријентацију, Комисија за израду Годишњег плана рада школе,Стручни актив за развој школског програма, Комисија за упис ученика у средњу школу, Тим за заштиту ученика од насиља, Тим за међупредметне компетенције. |
VIII САРАДЊА СА НАДЛЕЖНИМ УСТАНОВАМА, ОРГАНИЗАЦИЈАМА, УДРУЖЕЊИМА И ЈЕДИНИЦОМ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ |
Сарадња са Педагошким факултетом у Јагодини, Градском библиотеком, школом „11. мај“ у Јагодини |
IX ВОЂЕЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ, ПРИПРЕМА ЗА РАД И СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ |
Вођење документације у складу са важећим Правилником о раду педагога. Педагог се стручно усавршавао : праћењем информација од значаја за образовање и васпитање на интернету; учествовањем у активностима Педагошко друштво Србије и на Републичкој секцији педагога Србије .
|
Б) ПСИХОЛОГ
ПОДРУЧЈЕ РАДА |
РЕАЛИЗОВАНЕ АКТИВНОСТИ |
I ПЛАНИРАЊЕ И ПРОГРАМИРАЊЕ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ РАДА |
1.Учешће и изради годишњег плана рада школе 2. Учешће у изради плана тимова за : самовредновања, ИОП,промоцију школе 3. Планирање реализације активности предвиђених планом школе 4 Израда Годишњег и оперативних месечних програма рада психолога 5. Учешће у избору и конципирању ваннаставних и ваншколских активности 6.Планирање сопственог стручног усавршавања и професионалног развоја 7. Учешће у припреми индивидуалних образовних планова за ученике са посебним потребама 8.Учешће у изради плана рада Ђачког парламента |
II ПРАЋЕЊЕ И ВРЕДНОВАЊЕ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ РАДА |
Континуирано праћење и вредновање свега планирног
|
III РАД СА НАСТАВНИЦИМА |
1.Саветодацни рад са одељ, старешинама у циљу унепређења процеса праћења дечјег напредовања 2. Посете часовима редовне натаве првог и осмог разреда 3. Сарадња са одељенским старешинама у реализацији рада одељ.заједнице; рад на специфичним проблемима прихватања различитости и освешћивању облика насиља 4.Формирање одељења првог и петог разреда 5.Сарадња и индивидуални саветодавни рад са разредним старешинама у раду са ученицима који имају различите врсте проблема 6.Пружање помоћи наставницима у раду са одељењем и указивање на интерперсоналне поремећаје у одељ.заједницама ученика 7.Пружање помоћи наставницима у раду са родитељима кроз тимски рад 8.Подршка наставницима у раду са даровитим ученицима |
IV РАД СА УЧЕНИЦИМА |
1.Рад са новодошлим ученицима и родитељима 2.Праћење процеса адаптације деце на школску средину, и предметну наставу и рад са теже адаптибилним ученицима иреаговање на евентуални пад у нивоу знања и проблеме у адаптацији Обавља се родовни саветодавно инструктивни рад са децом која имају тешкоће у учењу,емоционалном , соц.развоју 4.Пружање подршке ученицима за специфичне самосталне акције кроз рад Ђачког парламента 5.Пружање подршке ученицима који се школују по индивидуалном образовном плану 6.Пружање психолошке помоћи ученику, одељењу, групи у акцидентним кризама 7.Учествовање у појачаном васпитном раду са ученицима који имају проблема у понашању ( неоправдано изостајање са наставе, крше правила кућног реда школе..). 8.Рад са ученицима како би стекли и усавршили вештине успешног учења, ненасилне комуникације, конструктивног решавања конфликата … |
V РАД СА РОДИТЕЉИМА |
1.Континуирано се обављају разговори са родитељима ученика који имају из проблема различитих домена у заказаним терминима 2. Одржани су генерацијски родитељски састанци са родитељима ученика првог, и петог разреда са темама 3.Обављене су редовне консултације са родитељима чија се деца школују по индивидуалном образовном плану 4.Обављени су интервјуи са родитељима приликом уписа деце у школу и давање смерница за даљи рад ( новодошли ученици)
|
VI РАД СА ДИРЕКТОРОМ, СТРУЧНИМ САРАДНИЦИМА, ПЕДАГОШКИМ АСИСТЕНТОМ УЧЕНИКА |
1.Присуство и вођење тимова за промоцију школе, инклузију, самовредновање, превенцију насиља, рад са Ђачким парламентом 2.Анализа и писање извешатаја о раду тимова 3. свакодневна и континуирана сарадња са директором и педагогом и помоћником директора по питањима рада школе и проблама ученика |
VII РАД У СТРУЧНИМ ОРГАНИМА И ТИМОВИМА |
1.Присуство и учешће у раду Наставничког већа и Педагошког колегијума на седницама које су одржане током полугодишта 2. Учешће у раду тимова, већа и комисија предвиђена ГПРШ 3. Рад са руководиоцима млађих разреда , анализа извешаја веспитно образовног рада и ваннаставних активности. |
VIII САРАДЊА СА НАДЛЕЖНИМ УСТАНОВАМА, ОРГАНИЗАЦИЈАМА, УДРУЖЕЊИМА И ЈЕДИНИЦОМ ЛОКАЛНЕ САМОУПРАВЕ |
Редовна сарадња са установамаи организацијама.Интензивирана је консултативна сарадња са психолозима који раде у другим институцијама,установама,(Центар за социјални рад,медицински центар…) |
IX ВОЂЕЊЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ, ПРИПРЕМА ЗА РАД И СТРУЧНО УСАВРШАВАЊЕ |
1. Евиденције о сопствено м раду: дневник, месечни и годишњи план рада 2.Ажурирана је евиденција о : анализама и психолошким тестирањима 3. Континуирана израда досијеа ученика, прикупљање и на одговарајућих података, и медицинске документације 4.Стручно усавршавање праћењем стручне литературе, информација од значаја за образовање и васпитање, учешће у раду струковиних удружења и општинског актива стручних сарадника, присуство семинару у Нишу : Умеће комуникације са ученицима. |
В) БИБЛИОТЕКАР
План рада реализован. Библиотека располаже фондом од око 6 500 књига. Садржи дела из програма матерњег језика, дела из осталих предмета, сликовница, приручну литературу, уџбенике и приручнике за све предмете, као и књижевну и научно – популарну литературу.
Корисници библиотеке су ученици, наставници, стручни сарадници и остали запослени у школи.
Министарство просвете, науке и технолошког развоја, у овом полугодишту набавило је око 200 књига ( лектира, енциклопедија, часописа и друго).
7. ПОСЕБНИ ПРОГРАМИ ОБРАЗОВНО – ВАСПИТНОГ РАДА
-
ПРОГРАМ
ДАТУМ
САДРЖАЈ
КУЛТУРНА АКТИВНОСТ
1.9. 2018.
Током првог полугодишта
3.10.2018.
5.10.2018.
8-10.10.2018.
16.10.2018.
17.10. 2018.
17.10.2018.
17.10.2018.
19.10.2018.
25.10.2018.
16.11.2018.
6.12.2018.
15.1.2019.
27.1.2019.
27.1.2019.
28.2. 2019.
5.3. 2019.
29.3.2019.
Током фебруара, марта и априла
24.4.2019.
21.5.2019.
28.5.2019.
3.6.2019.
Током априла и маја
13.6.2019.
Добродошлица за прваке – приредба у Центру за културу ( Одељењско веће 2. разреда )
Пројекат „Безбедно детињство“ ( МУП и одељењска већа 1,4. и
6.разреда) – предавања једном месечно у оквиру одељењских заједница
Акција „Друг другу“ у оквиру обележавања Дечје недеље (сва одељења млађих и старијих разреда)
Приредба поводом Дечје недеље „Шарена јабука“ (Одељењско веће 4.разреда)
Спортска недеља (Стручно веће наст. физичког васпитања)
Обележавање Светског дана хране – предавање др Биљане Ранчић и изложба здраве хране (Стручно веће наст. биологије и хемије)
Промоција школског Билтена, часописа „Растко“ и Водича за родитеље (Стручно веће наст.српског језика, ликовне и музичке културе, веронауке, одељењска већа млађих разреда)
Предавање о историјату школе поводом јубилеја (проф.Нинослав Станојловић)- НИЈЕ У ГОДИШЊЕМ ПРОГРАМУ РАДА ШКОЛЕ, АЛИ СМО ТО ИСПЛАНИРАЛИ НА САСТАНКУ 31.8.
Отварање изложбе модне креаторке Славице Петровић у малој галерији „Одмор“ ( наст.ликовне културе)
Свечана академија поводом Дана школе „Брзи лет кроз 55“
Посета Геронтолошком центру у оквиру недеље солидарности са старим лицима (Одељењско веће 4.разреда)
Обележавање Дана толеранције: приредба и дружење са ученицима из школе „11. мај“, ликовне радионице (Одељењска већа млађих разреда, Ђачки парламент)
У сусрет Новој години: Новогодишњи вашар (Одељењско веће 3.разреда)
Хуманитарни концерт (Одељењско веће 3.разреда у сарадњи са музичком школом, балетским и плесним студијом „Дрим“) НИЈЕ ПЛАНИРАН У ГОД.ПРОГР.РАДА ШКОЛЕ
Приредба поводом Дана Светог Саве
Отварање изложбе радова проф.Невене Костић и ученице Мине Младеновић
Обележен Дан матерњег језика (библиотекар, стручно веће наст. српског језика и задужени учитељи)
Трећа франкофонија (Стручно веће наст.страних језика)
Хуманитарни концерт „Заволи“ – НИЈЕ ПЛАНИРАН У ГОДИШЊЕМ ПРОГРАМУ РАДА ШКОЛЕ, ИНИЦИЈАТОРИ СУ ДЕЦА,ТЈ.ЧЛАНОВИ ЂАЧКОГ ПАРЛАМЕНТА
Школска, општинска и окружна такмичења
Ускршњи вашар (Одељењско веће 3. разреда)
Фестивал науке – сарадња са ОШ „Милан Мијалковић“
Промоција часописа „Растко“ ( вероучитељи, наст.српског језика)
Матурско вече ученика 8. разреда (одељењске старешине)
Презентације средњих школа
„Глумац – школарац“ (одељењско веће 4.разреда)
Свечани родитељски састанак за 8.разред
Прослава ученика 4.разреда поводом завршетка школске године
ПЛАНИРАНО, А НИЈЕ РЕАЛИЗОВАНО:
-Активности поводом Месеца књиге( октобар) – имали смо литерарно такмичење у Градској библиотеци, а на нивоу школе ништа
-Музичко вече (децембар) – али имали смо два хуманитарна концерта
-Ревија прочитаних књига (март)
-Сајам друштвених наука (април)
ЗДРАВСТВЕНА ЗАШТИТА И ЗАШТИТА ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ
03.09.2018.
Јануар 2019.
Мај 2019.
Током школске године
28.09.2018.
16.10.2018.
29.09.2018.
03.12.2018.
31.05.2019.
Током школске године
Јун 2019.
Током школске године
01.12.2018.
20.02.2019.
22.04.2019.
13.06.2019.
Разматрање хигијенских прилика у школи;
Усвајање програма здравствене заштите;
Систематски прегледи за ученике петог разреда;
Систематски прегледи за ученике седмог разреда;
Стоматолошки прегледи ученика за све разреде;
Болести зависности др. Петар Боровић;
Исхрана и здравље – обележавање Светског дана хране;
Израда већег броја паноа на тему исхране;
Значај ужине и њен правилан избор ( вршњачка едукација ) – излагање преко разгласа;
Предавање лекара ДЗ „Грешке у исхрани и последице“ ;
Употреба воћа у исхрани – изложба и дегустација;
Прављење паштете од дивљачи – изложба и дегустација;
Обележавање Дана срца – предавање у ОО Црвеног крста;
Обележавање Светског дана борбе против сиде– предавање у ОО Црвеног крста;
Дан борбе против пушења
Социјални притисак вршњака и проблеми понашања ( разредне старешине, педагог и психолог )
Социјални притисак вршњака и проблеми одрастања ( за ученике седмог разреда на часовима биологије ).
Акција сакупљања секундарних сировина „Чеп за хендикеп“;
Сређивање и одржавање еко-кутка;
Израда паноа на тему заштите животне средине;
Обилазак Сајма науке везано за теме у области унапређивања и заштите животне средине.
-
Важни еколошки датуми ( пано );
-
Дан планете Земље ( учешће у манифестацији на нивоу града );
-
Климатске промене током еволуције ( пано );
-
Анкетирање ученика четвртог разреда о уређењу школског простора ( мишљење и предлози ).
-
ТИМ ЗА ПРОМОЦИЈУ ( МАРКЕТИНГ) ШКОЛЕ
-
Реализоване су радионице за родитеље и предшколце на нивоу града.Новина је да је рад са родитељима био одвојен од рада са децом.Радионице су припремили и реализовали актив првог разреда, шк.психолог и наставница ликовне културе
3 радионице у последњој недељи августа
2 у првој недељи маја
Припремне активности за различите манифестације на нивоу школе
43
Обележавање значајних датума
12
Реализоване изложбе у галерији Одмор
7
Креативне радионице на нивоу школе за ученике и родитеље
20
Учешће у кративним радионицама ван школе
4
Мини публикација : Водич за родитеље , Билтен
3
Тематски родитељски састанци
7
Учешће у хуманитарним концертима на нивоу града
4
Посете (позоришне и биоскопске представе, изложбе…) ван школе
30
Сарадња са институцијама
15
Директор,
11.9 .2019.год. Биљана Милановић